پنکیک آرایشی و کاربرد آن
نوشته شده توسط : علیپور


پنکیک آرایشی و کاربرد آن

بهترین مارک پنکیک

پوست فیس بر اثر عامل ها مختلفی همچون خطاها داخلی، قرار دریافت کردن در معرض نوروفروغ آفتاب، آلودگی های محیطی، ترشح بیشتراز حد چربی پوست و… در گیر مشکلاتی می‌گردد. بروز آکنه، تولید لک های پوستی، چروک های پوستی و تیرگی تنها بخشی از این ایرادات میباشند که با استعمال از یک مال نامرغوب مانند پنکیک آرایشی قادر است به وجود بیاید.

معالجه بی نقص این جور خطاها پوست به عصر و نگهداری‌های ویژه نیاز دارااست. استعمال از تولیدها بهداشتی نظیر گونه های کرم ها آب رسان و تغذیه کننده، سرم ها و ماسک های پوست می‌تواند در بهبود و رفع این عیوب اثرگذار باشند، ولی شایسته ترین منش برای پوشش موقت این نواقص ساخت گردیده روی پوست، پیرایش و کاور کننده های آرایشی مانند پنکیک آرایشی میباشد.

پنکیک آرایشی

مهم‌ترین مرحله از هر گونه آرایشی پوشاندن اثرگذار نواقص پوستی میباشد. به طوری که سطح پوست تماما یک دست و یک رنگ به حیث رسد. معمولا این وظیفه را کرم پودر ها انجام می‌دهند. کرم پودر با ساخت یک لایه از رنگدانه های یکنواخت روی سطح پوست، ظاهری یک پارچه و قشنگ خیس به پوست میدهد و جلوه ای نو و با تازگی به آن میبخشد.

اما کرم پودر فقط پوشش یک دست کننده برای پوست وجود ندارد. برای پوست حساس به دور دیده از کانسیلر که یکی از دیگر از تولیدها پوشاننده میباشد به کارگیری میگردد. کانسیلر مانند کرم پودر میباشد ولی ساختاری سبک تری دارااست. به همین عامل میباشد که برای به کارگیری در نواحی حریم دیده مطلوب خیس میباشد. کانسیلر چروک های ریز و تیرگی بدور دیده را به نیکی می پوشاند و منجر یک پارچه شدن پوست این حیطه با پوست رخ می گردد.

قشنگ سازی و یک دست کردن پوست فیس هر چقدر هم که خوب و اصولی انجام یافته باشد گشوده هم ممکن میباشد در هنگام قرار تصاحب کردن در قوانینی یگانه مانند حضور در فضایی گرم و مرطوب یا این که تعریق، از فی مابین رفته یا این که صورت اول خویش را از دست بدهد. در حالی که یک پیرایش خوب وقتی باارزش خواهد بود که مدتی طولانی به صورت اول خویش باقی بماند.

پنکیک آرایشی

حتی در حالتی که وضعیت محیطی هم به طور کامل بر وفق خواسته باشد گشوده هم گذر عصر می‌تواند روی پیرایش تاثیر گذار باشد. زیرا سطح پوست دائما در هم اکنون تغییر و تحول و تحولاتی مانند تعریق، بیرون شدن چربی و آلودگی های دیگر از منافذ پوست و مجموعاَ تنفس پوستی میباشد.

در چنین قوانینی که ممکن میباشد سطح کیفیت آرایش و پیرایش رخ ذیل بیاید، ثبت کننده های پیرایش اهمیت خویش را نشان میدهند. ثبت کننده های آرایش و پیرایش همانگونه که از اسم آن‌ها مشخص و معلوم میباشد برای بالا بردن ماندگاری آرایش و پیرایش آیتم استعمال قرار میگیرند و خویش نیز تحت عنوان یک پوشش دهنده قابل به کار گیری می باشند. هر چه یک پیرایش سنگین خیس و زمانبرتر باشد نقش ثبت کننده ها بیش تر اهمیت پیدا میکند. ولی در قوانینی مانند فصل گرم فصل تابستان اهمیت یک ثبت کننده دیگر رابطه چندانی با سنگینی یا این که سبکی پیرایش ندارد و در پیرایش های روزمره هم بایستی از یک ثبت کننده به کار گرفت.

پنکیک آرایشی
پنکیک آرایشی یک کدام از مرسوم ترین دسته ثبت کننده های آرایش و پیرایش میباشد که نسبتاً تمام خانم ها تا حدودی با آن آشنا میباشند. ساختار پنکیک آرایشی به صورت پودر فشرده میباشد و معمولا به وسیله پد یا این که اسفنج آرایشی استعمال میشود. پنکیک آرایشی به علت ساختار پودری که دارااست پوشش قابل قبولی روی کرم پودر ساخت مینماید و منجر ثبت آن می گردد. به همین برهان معمولا پنکیک آرایشی یار و همدم نزدیک و دائمی کرم پودر میباشد. ولی پنکیک به تنهایی و فارغ از کرم پودرهم برای پوشش دادن پوست قابل به کار گیری است. ولی در استعمال صرفا از پنکیک می بایست به نکاتی اعتنا فرمایید.



در حالتی که پوست کم آب دارید صد رد صد گذشته از به کار گیری از پنکیک، از یک مرطوب کننده مطلوب به کارگیری فرمائید. زیرا ساختار پودری پنکیک آرایشی سبب جذب رطوبت و چربی پوست میگردد و ممکن میباشد پوست چهره شما‌را کم آب خیس نماید. زمانی از مرطوب کننده به کارگیری میکنید، پاره ای طاقت فرمایید تا مرطوب کننده تماما جذب پوست شود تا پنکیک به صورت یکنواخت روی پوست پخش شود.

پنکیک آرایشی

پنکیک آرایشی به جهت جور بافت و پوششی که روی سطح پوست ساخت می‌نماید برای کسانی که پوست چرب دارا‌هستند بسیار ایده آل میباشد. زیرا پنکیک به ساختار پودری خویش منجر در اختیار گرفتن چربی و تعرق پوست میگردد. یکی‌از موضوعات آزار دهنده برای افزادی که پوست چرب یا این که حتی پوست مختلط دارا هستند درخشان شدن پوست بر اثر ترشح چربی روی سطح پوست میباشد. پنکیک بضاعت برطرف کردن این گزینه را نیز دارااست. با پوشش بالایی که پنکیک روی پوست تولید میکند سبب می گردد درخشان بودن پوست به ویژه در پوست های چرب به نیکی پوشش داده شود و موقعیت مات و طبیعی پوست نگهداری شود.

پنکیک در پوشاندن منافذ گشوده پوست نیز می‌تواند بسیار مفید باشد. صراحت دارد که منافذ پوست نباید تماما بسته شوند ولی گهگاه در بضعی از گونه های پوست ها منافذ پوست بیش تر از حد گشوده می باشند و به طور حفره های ریز نمایان می گردند. این منافذ گشوده تاثیر منفی روی صورت و پیرایش فیس خواهند داشت. کرم پودر به تنهایی می‌تواند منافذ پوست را پوشش دهد ولی به کار گیری از پنکیک روی کرم پودر تحت عنوان یک ثبت کننده، منافذ پوست را تماما می پوشاند.

گزینش پنکیک آرایشی
مهمترین ترازو گزینش پنکیک، گزینش رنگ آن میباشد. پنکیک هم مانند کرم پودر در رنگ و بدن های رنگ مختلفی عرضه میشود. رنگ پنکیک را بایستی با دقت به رنگ پوست خویش تعیین نمائید. معمولا رنگ پنکیک می بایست یک رتبه از رنگ پوست پر‌نور خیس باشد. البته این نکته ارتباط بی واسطه با گونه آرایش و پیرایش دارااست و ممکن میباشد گونه آرایش و پیرایش معلوم کننده رنگ پنکیک باشد.

پنکیک آرایشی

در تعیین یک پنکیک بایستی به کیفیت ایجاد و استاندارد بودن آن اعتنا ویژه داشته باشید. زیرا هرچه کیفیت پنکیک فراتر باشد ثبت پیرایش شما بیش تر تضمین می‌شود. محصولی را گزینش فرمایید که جواز بهداشتی داشته باشد و خرید خویش را قطعا از مرکزها یا این که وب سایت های اینترنتی دارای اعتبار که علامت اعتماد الکترونیکی دارا هستند انجام دهید.

پنکیک DNA مخملی کنویس از مارک قابل اعتماد کنویس با ساختاری بسیار سبک و پوشش بالا، پوستی صاف و یک پارچه را برای شما به ارمغان میاورد. همینطور وجود ترکیبات ضد آفتاب در‌این کالا، پوست را در قبال اشعه های مضر خورشید حفظ خواهد کرد.





:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: